Si! Pronto per la partenza! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu Si! Pronto per la partenza! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu

Si! Pronto per la partenza!

Door: Daphne van Dongen

Blijf op de hoogte en volg Daphne

21 September 2012 | Nederland, Maastricht


Ciao!

Daar ben ik alweer. Het is bijna zover, Florence komt nu echt heel dichtbij! En dit is dan meteen mijn voorlopig laatste blog uit Maastricht!
Woensdag nog de opa en oma’s en de buren gezellig te eten gehad en gisteren nog wat dingetjes geregeld, opgeruimd, gekocht en klaargelegd. Wat een werk zeg! Vandaag dan uiteindelijk helaas, helaas weer heel wat leuke kleertjes terug moeten leggen in de kast. Maar het is dan eindelijk klaar! Nog eventjes Mindy’s verjaardag meegevierd en nu zit mijn tijd hier in Maastricht er voorlopig op. Vanmorgen naar de kapper geweest zodat ik met goed fatsoen op reis kan en afscheid genomen van Bounty, die naar het dierenpension ging. Wat ga ik mn lieve, fluffy beestje missen!! Maar z’n fotootjes zijn uitgeprint en gaan mee naar Italië :P .

Nu dan maar de laatste dingetjes checken en hopelijk niet te veel wakker liggen met gedachtes over alles wat ik vergeten ben. En…. dan gaat over een uurtje of 4 de wekker weer! Ik hoop de komende tijd internet te hebben, dan hou ik jullie weer op de hoogte! Ik vind het nu toch wel spannend worden, maar kijk ook al uit naar alles dat ik binnenkort weer te vertellen zal hebben! :D . Ik ga iedereen missen, maar hoop jullie te verblijden met mijn verhalen ;) ! Ik heb er zin innnn!!!

Tot bloggens allemaal en buona notte!!

Italia, sto arrivando! <3

  • 22 September 2012 - 10:12

    Paul En Mirjam:

    Hoi Daphne,


    Heel veel succes met je studie en geniet uiteraard ook van je ontdekkingsreis in het mooie Italië.


    xxx Mirjam en Paul

  • 22 September 2012 - 10:12

    Paul En Mirjam:

    Hoi Daphne,


    Heel veel succes met je studie en geniet uiteraard ook van je ontdekkingsreis in het mooie Italië.


    xxx Mirjam en Paul

  • 22 September 2012 - 10:12

    Paul En Mirjam:

    Hoi Daphne,


    Heel veel succes met je studie en geniet uiteraard ook van je ontdekkingsreis in het mooie Italië.


    xxx Mirjam en Paul

  • 22 September 2012 - 11:08

    Renée:

    Hee Daphne! Super leuk hè, dat ste weer in 't boeteland geis sjtuderen :) Krieg metein zin um aoch weer te verkassen, haha. Hiel veul plezeer en geneet d'rvan! x

  • 22 September 2012 - 12:18

    Mindy:

    Superleuk dat je er gisteren was ! Heel veel plezier en succes in bella italia! XX

  • 23 September 2012 - 10:21

    Marjon Van Dongen:

    Hoi Daphne, je kunt niet de hele inhoud van je kast meenemen. De skibox gaat wel mee maar ook die is te klein voor al jouw spullen. We gaan er samen een leuke week (of 2 ligt aan jouw lesrooster) van maken.
    Wij gaan je ook zeker missen. Dikke poen vaan miech.

  • 15 Oktober 2012 - 10:42

    Daphne Van Dongen:

    Hoi Paul & Mirjam, Renée, Mindy en mam, wat leuk al die eerste reacties! Tot nu toe is het hier super zoals jullie al weten ;) ! Ciao!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Welkom op mijn waarbenjij.nu profiel! Hier kun je mijn buitenlandse avonturen volgen!

Actief sinds 15 Sept. 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 37222

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 29 November 2015

Stage bij Zalando in Berlijn!

22 September 2012 - 30 Juni 2013

Studeren in Florence

18 September 2010 - 28 Januari 2011

Studeren in Wenen!

18 Juni 2016 - 30 November -0001

Wonen en werken in München

27 April 2021 - 30 November -0001

La douce France in Aix-en-Provence

Landen bezocht: