Al vertrekklaar? - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu Al vertrekklaar? - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu

Al vertrekklaar?

Blijf op de hoogte en volg Daphne

19 September 2012 | Nederland, Maastricht

Ciao a tutti!
Buongiorno!

Hier is hij dan!! Mijn allereerste, langverwachte blog! Ik zal er geen al te lang verhaal van maken, zoals bij bijna elke blog van mijn vorige trip ;) .
Hierbij een inleiding op mijn nieuwe avontuur. Zoals iedereen nu wel weet ga ik voor een jaar naar La Bella Italia om een master studie te doen. Gezien het succes van mijn Wenen-blogs (http://daphneinwenen.waarbenjij.nu ; gezien de niet-zo-neutrale weblink kan ik deze reisverhalen helaas niet op dezelfde pagina zetten) en al het plezier dat ik aan het schrijven ervan beleefd heb, ga ik deze keer zeker weer alles hier delen met iedereen. Van mijn Wenen avontuur heb ik een mooi waarbenjij.nu-fotoboek laten maken en daar geniet ik nog steeds van. Deze keer een hele nieuwe pagina met makkelijke weblink (http://daphnevandongen@waarbenjij.nu ), ook voor eventuele toekomstige reizen ;) .
Waarbenjij.nu is na mijn vorige blogs veranderd, dus nu kunnen er gelukkig een stuk meer foto’s bij de blogs gezet worden. Op Facebook zal ik er nog meer kunnen plaatsen, en voor de mensen zonder social media toegang zet ik weer alles op mijn Photobucket pagina: http://s1182.photobucket.com/albums/x458/Daphne_van_Dongen/

Het zit er nu toch echt wel aan te komen! Langzaam kruipt alles dichterbij, nog een beetje ongemerkt ergens in de schaduw. Maar zaterdag is het toch echt zo ver! Dan vertrek ik naar Florence! Het besef is nog niet helemaal doorgedrongen, maar mijn laatste daagjes veilig in Maastricht zijn nog op één hand te tellen. Het echte inpakken moet naar mijn gevoel nog beginnen.. En ja ook al liggen er al wat bergen met spullen boven klaar, dit zijn nog lang niet alle essentiële benodigdheden en aan mijn kledingvoorraad moet nog vrijwel begonnen worden.. Dit wordt dus mijn uitdaging voor de komende dagen.

Ik zal jullie wat vaker op de hoogte houden van mijn bezigheden en dus met wat minder lange verhalen dan de vorige keer ;) . Je kan je inschrijven voor de mailinglijst hier ergens links op de pagina; en stuur mijn blog gerust door naar andere bekenden die ik misschien vergeten ben. Hoe meer fans, hoe meer vreugde ;) .

Grazie e a presto!
Ciao!

  • 21 September 2012 - 19:26

    Stephan:

    Hé Daphne,

    Heel veel succes en natuurlijk ook plezier bij het naleven van jouw 'Italië droom'. Maar dat moet wel goed komen in één van de mooiste steden van Europa.

    Erg lekker eten, veel beter weer dan in Nederland (en natuurlijk studeren)... Ik ben jaloers op je!

    Goede reis morgen en ik ben benieuwd naar je ervaringen, dus zal regelmatig je blog bekijken.

    Arrivederci!

    Stephan (collega Marjon)

  • 21 September 2012 - 19:47

    Daphne Van Dongen:

    Hoi Stephan, collega van Marjon ;)

    Bedankt voor je berichtje! Wat leuk!
    Het gaat daar zeker wel lukken in het mooie Italië :) . Alles is er top dus ik zal me er zeker niet vervelen!
    Eerst eventjes 12 uurtjes in de auto doorstaan en dan kan het avontuur beginnen.

    Arrivederci!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Welkom op mijn waarbenjij.nu profiel! Hier kun je mijn buitenlandse avonturen volgen!

Actief sinds 15 Sept. 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 37224

Voorgaande reizen:

27 Januari 2015 - 29 November 2015

Stage bij Zalando in Berlijn!

22 September 2012 - 30 Juni 2013

Studeren in Florence

18 September 2010 - 28 Januari 2011

Studeren in Wenen!

18 Juni 2016 - 30 November -0001

Wonen en werken in München

27 April 2021 - 30 November -0001

La douce France in Aix-en-Provence

Landen bezocht: